כל הציוד שהמסעדה שלך צריכה

אם אתם עומדים לפתוח מסעדה חדשה, סביר להניח שאתם מודעים לציוד הרב הנדרש כדי להציע לאורחי המסעדה אוכל שהוא לא רק טעים אלא גם טרי, ובטמפרטורה הנכונה. ציוד למסעדות לא כולל רק סירים, מחבתות, וכלי הגשה. אם אתם מכוונים את המסעדה שלכם למקום גבוה חשוב לא לקמץ ולהשקיע פעם אחת בבסיס טוב: ציוד מטבח מקצועי שישרת אתכם היטב לאורך זמן.

מהו ציוד מטבח לעסקים שחובה להצטייד בו?

ציוד לחימום, אפיה ובישול:

המשטח החם או האזור החם הוא ליבו הפועם של המטבח. תנורים נחשבים לאמצעי מרכזי מאוד להכנת אוכל, בין אם אלה מנות עיקריות, לחמים, עוגות ועוד. הצטיידו בתנורים בעלי נפח גדול, עם תכניות משתנות בהן תוכלו לתת לכל מנה שבתנור את התנאים המתאימים לה. לצד תנורים גם משטחי צלייה הם בעלי תפקיד חשוב בהכנת מנות רבות, במיוחד עיקריות. אל תקמצו במשטחי צליה. אחת המנות המבוקשות ביותר במסעדה, מנה שתמיד תהיה רלוונטית וכיפית לאכילה היא צ'יפס. לכן גם צ'יפסר איכותי הוא חשוב. ההשקעה הראשונית שתעשו תחזיר תמורה באמצעות עבודה יעילה ושביעות רצון הלקוחות

ציוד קירור, המתכון לאוכל טרי ובריא

על מנת שהמנות היוצאות מהסירים, התנורים או משטחי הצליה ימצו את מלוא הפוטנציאל, חומרי הגלם צריכים להישמר בצורה מיטבית. אל תתפשרו על מקרר או מקפיא שלקחתם מההורים שבדיוק החליפו מקרר. המסעדה והלקוחות ראויים ליותר מזה. דאגו לרכוש מקפיאים תעשייתיים גדולים וחזקים שישמרו את חומרי הגלם היטב בטמפרטורה הנכונה, מקררים מסחריים לשמירת חומרים בקירור במטבח שישרת היטב את העוסקים בבישול והכנת מנות. בנוסף הצטיידו גם בויטרינות- מקררים לתצוגה שתכולתם תעשה תיאבון למגיעים למסעדה.

ציוד לשתייה

בין אם זה קיץ ובין אם חורף, קפה הוא אחד המשקאות היותר מבוקשים במסעדה. גם ארוחה דשנה מסתיימת פעמים רבות בקפה, אך קפה יכול לעמוד בפני עצמו בתור הזמנה עם מאפה או תוספת קטנה. מכונות קפה איכותיות יעשו את ההבדל בין קפה בינוני לבין קפה בעל טעם עמוק ועשיר. זאת כמובן בנוסף למקצועיות של הבריסטה שלכם וחומרי הגלם עצמם. למרות הפופולאריות של הקפה, ישנם לקוחות שיעדיפו שתיה קלה, בטח ביום חם. עם מכונות שתיה וגם מכונות קרח איכותיות תוכלו לספק להם שתיה מרעננת ובמידת הקור המתאימה

ציוד מקצועי למטבח – רק אצל מקצוענים בתחום

מקצועיות ורמה הן משמעותיות מאוד בתחום המסעדנות. ישנן מסעדות בכל הרמות ובכל האיכויות. אם אתם מכוונים גבוה, דאגו שגם הציוד למטבח ולמסעדה בכלל יגיע ממקום מקצועי המתמחה בציוד מקצועי למסעדות. אנו בגסטרוליין מתמחים בתחום המטבח המקצועי והמוסדי מאז 1986 ומציעים ללקוחותינו את הציוד הרלוונטי ביותר וגם האיכותי ביותר שיהפוך את עבודת המטבח לקלה, נוחה ויעילה. ברשותנו אולם תצוגה גדול ואנשי מקצוע שיוכלו להגיע עד אליכם ולייעץ לגבי ציוד המטבח המתאים לכם.

לצפייה בקטלוג המוצרים שלנו


אקסטרה סוכנות דיגיטל
Call Now Button