כך תכינו קפה ברמה של בית קפה מבלי לצאת מהבית

בעבר היה צורך להגיע עד לבית קפה על מנת ליהנות מקפה איכותי וליהנות מהחוויה של שתיית קפה. היום השתנו פני הדברים, יש מגוון של מכונות קפה אספרסו שמגיעות עד לסלון שלנו ומקנות לנו את אותה החוויה. מכונות אספרסו ביתיות הפכו בשנים האחרונות למוצר מבוקש מאוד והן יכולות להפיק משקאות באותה רמה של בית קפה.

החוויה של שתיית קפה אספרסו, הפוך או כל קפה שתבחרו ממכונה קפה ביתית היא חוויה נעימה ומפנקת ביותר. תחשבו איזה כיף להעניק קפה משובח ואיכותי עם ההקצפה המדויקת של החלב והטריות של הפולים, לאורחים שמגיעים לביתכם.

מכונות קפה

יתרונותיה של מכונת קפה ביתית

לכל מי שאוהב קפה טוב ומבין בקפה איכותי, יודע שלמכונת קפה ביתית יש יתרונות רבים. היא מציעה לכל אחד שרוכש אותה קפה ברמה גבוהה, בהפעלה אלגנטית ופשוטה. הפולים של הקפה נטחנים במקום וזה מקנה ארומה וניחוח של טריות, הרבה יותר מכל קפה אחר שהפולים שלו נטחנו מראש ואיבדו מהטריות. לטווח הארוך, רכישה של קפה ביתית היא חסכונית, כי היא חוסכת קנייה של קפה מדי יום בחוץ ומחזירה תוך זמן קצר את ההוצאה שלה. היא מעניקה פתרון אירוח מושלם ואיכותי. כמו כן, מדובר בפריט למטבח שמקנה יוקרתיות והרבה סטייל.

מהפכת הקפה

מדי שנה נמכרות בארץ אלפי מכונות קפה לבתים פרטיים. יש תודעה גדולה בקרב ישראלים רבים, לאיכות הקפה ולטעמו ולמגוון סוגי המכונות שמייצרות את הפינוק המושלם. זאת גם בזכות יבואנים רבים שמציעים מגוון שלם של מכונות קפה משובחות, איכותיות ועם עיצוב מיוחד. הרבה ישראלים למדו לא להתפשר על קפה ודורשים קפה איכותי.

לכל אחד יש את טעמו האישי בקפה וכל אחד אוהב את ההפוך שלו או את האספרסו שלו בצורה שונה – בלי חלב או עם חלב, חלב קר או חלב חם, עם קצף או ללא קצף, חלש, חזק או כפול ועוד. מכונת קפה ביתית מאפשרת את כל המגוון הזה והכל בלחיצת כפתור אחת.

אלו מכונות קפה ביתיות קיימות היום?

כל אדם שמעוניין לרכוש מכונת קפה בישראל עומד בפני מבחר גדול של מכונות בעלות פונקציות, דגמים, איכויות, עיצובים ועוד. יש סוג של מכונות שמגיעות על בסיס קפסולות, שיש בהן מגוון רחב של סוגי קפה וטעמים. יש מכונות שמגיעות עם מטחנה מיוחדת שמאפשרת טחינה של הקפה במקום ונדרש רק אספקה של הפולים.

חשוב לציין שחברות שמשווקות מכונות קפה על בסיס קפסולות, מקור הרווח שלהן הוא מהקפסולות שהצרכן קונה מדי זמן, כך למעשה הן גם יוצרות תלות. מכיוון שהרווח מהקפסולות הוא משמעותי, חברות מסוימות מעדיפות לשווק מכונות כאלה בחינם רק כדי שהצרכן יתחייב לקנות מהן את הקפסולות.

המאמר נכתב באדיבות: גסטרוליין ציוד מקצועי למסעדות


אקסטרה סוכנות דיגיטל
Call Now Button