מהם מטבחים פתוחים

תופעת המטבחים הפתוחים אינה נחלתם של הישראלים אולם המטבחים הפותחים, משתלבים היטב במזג הישראלי שמתאפיין בחוסר רשמיות ומשפחתיות שמדגישים את הצורך בחוויה ייחודית במטבח ולא רק חוויה של בישול.

כידוע מטבחים הם המקום החשוב בבית, מקום שנועד בין היתר להכנת ארוחות לבני משפחה וחברים חלל צפוף יכול להקשות על העניין. מטבחים קטנים יוצרים צפיפות ואי נוחות לכן, כדי לבחור במטבחים פתוחים.

פריצת דרך בתחום עיצוב מטבחים

מטבחים פתוחים נחשבים לפריצת דרך בתחום של עיצוב מטבחים. בשנים האחרונות אפשר להבחין בשינויים שחלו בתחום עיצוב הבית ועיצוב מטבחים הכוללים אביזרים משוכללים למטבח,  משטחי עבודה גדולים אין סוף פתרונות יצירתיים ורעיונות חדשים למטבח, אי למטבח בשילוב כסאות בר מעוצבים עד שאין ברירה אלא להתעניין בתחום עיצוב מטבחים ולמקם את המטבח במרכז הבית לא רק בשביל בני המשפחה אלא גם בשביל המבקרים. המטבח נהפך למקום מרכזי בבית בדומה לסלון.

עיצוב מטבחים

מטבחים מעוצבים בסגנון סגור

בשנים הקודמות ברוב הבתים בישראל היה מקובל לבנות מטבחים מעוצבים בסגנון סגור. מטבחים מעוצבים בסגנון סגור, הם מטבחים שלא חושפים את העבודה במטבח. אוהבי המטבחים בסגנון סגור ידברו רבות בשבחם. מדובר באנשים שאוהבים לבשל בפרטיות ולא מעוניינים שהריחות יתערבבו עם כל מה שקורה בבית. מדובר באנשים שאוהבים לארח בדרך הישנה בה אין חשיפה של המטבח אלא, המטבח הוא חדר בפני עצמו ולא מקום ההתרחשות.

מטבח – לב ליבו של הבית

מטבח זה לב ליבו של הבית מקום שנועד לבישול ואירוח. כאשר ההתלבטות בין מטבח סגור או פתוח גדולה מומלץ להיעזר באיש מקצוע שיציג בפניכם את היתרונות והחסרונות של כל מטבח. מטבח פתוח, היא בחירה לא רשמית, ואילו מטבח סגור זה מטבח שנועד אך ורק לבישולים ולא למטרות אירוח.

השיקול אם לבחור ומטבח פתוח הוא שיקול של מקום ונוחות. מטבח פתוח זה מטבח רוחש פעילות, בו אתם כמארחים מאפשרים לאורחים שלכם לראות מה מתרחש בכל דקה ודקה במטבח. ישנם אנשים שירגישו כי מדובר בפלישה לפרטיות ולכן יעדיפו לבחור במטבח סגור. הבחירה במטבח סגור, מתאימה לאנשים שמעוניינים לעבוד בפרטיות והמטבח משמש עבורם כחדר עבודה בו הם צריכים להתרכז ולא יכולים לסבול רעש מסביבם.

המאמר נכתב באדיבות: גסטרוליין פופקורניה בע"מ


אקסטרה סוכנות דיגיטל
Call Now Button