כיצד נולדו חברות המטבחים?

כיום, המטבח הקלאסי הפשוט כבר כמעט אינו חלק מבתי האב בישראל ואף בעולם כולו. יותר ויותר בתים נבנים ומרוהטים במטבחים מעוצבים ואיכותיים. חברות מטבחים נולדו על מנת לספק את חלומותיהם הקולינריים של כל אישה ואיש. וליצור את המטבח המושלם, הן מבחינת עיצובו החיצוני, והן ובחינת הנוחיות המקסימאלית שניתן להפיק מהמטרים הבודדים השייכים למטבח.

מעיין נוצר השינוי בתפיסת ערכו של המטבח?

בעבר המטבחים היו חדרים סגורים בהם, לרוב אישה טורחת שעות להכנת מיני מזונות למשפחה. עיצוב מטבחים לא היה דבר שנכלל בסטנדרט הקיים. לרוב איש לא שם את תשומת לבו לאופן בו נראה המטבח, ואף הנוחות ברוב המקרים לא הייתה בראש מענייה של האוכלוסייה. כן גם היה במטבחי מסעדות, מקורה של פריצת הדרך הגיעה ממקום של ניקיון, המטבחים הפתוחים שנוצרו במסעדות היו חשופים לעיניהם הבוחנות של הסועדים בה. האסתטיקה שהפכה למשמעותית, פרצה גבולות גם למטבח הביתי, העיצוב האלגנטי שהמטבח קיבל, פתח את פרי דמיונם של עיצוב מטבחים באופן בו הגשמת כל חלום ניתנת.

מטבח מעוצב

מי האנשים שיוצרים את המטבחים שלכם?

מכירת מטבחים אינה עסק פשוט, חברות מטבחים כוללות עשרות אנשי מקצוע שיתנו מענה לקוחותיהם. חברות מטבחים כוללות אדריכלים, נגרים, מעצבים, אנשי יבוא, מסגרים, יועצים ועוד המוני אנשים שמתעסקים ונמצאים על מנת ליצור את המטבח המושלם, שיהיה נוח, סימפטי, שיוכל להכיל את כמות הרבה, או הקטנה של השימוש בו, שמשטחי העבודה יהיו נוחים ובגמורים מושלמים לכל אחד ודמיונו הוא.

בעלי המקצוע עובדים בהתאמה על עיצוב מטבחים מרגע הפניה הראשונה של הלקוח ועד לרגע בו המטבח מוכן לניקוי אחרון ושימוש בו. כיום יותר ויותר אנשים מעדיפים מטבחים מעוצבים ופונים לאנשי מכירת מטבחים וחברות המתעסקות בנושא הכל כך בוער של עיצוב מטבחים, על מנת לקבל את המטבח המושלם. זה יהיה מושלם לא רק מבחינת העיצוב שלו, אלא גם מבחינת הפרזול שיש בו הכולל שימוש בפתרונות פרזול מתקדמים, מסילות איכותיות למגירות, מדפים מודולריים ברזים למטבח שיכולים להיות נשלפים ומעוצבים בטוב טעם ועוד.

חשוב לזכור שאפשר להגשים את חלום המטבח המושלם ולא תמיד  צריך להיפרד מכמות כסף גדולה כל כך, ישנם מאות אלפי סוגים של כל מכשיר, גימור ועץ במטבח. בשביל זה כדאי להתייעץ עם חברות מטבחים מקצועיות.


אקסטרה סוכנות דיגיטל
Call Now Button