כל מה שצריך לדעת בחירת ציוד למסעדות

תפעול של מסעדה במיטבו משלב ניהול כוח אדם ברמה גבוהה לצד שימוש בציוד מקצועי. נתאר ונציג כמה סוגים שונים של ציוד מקצועי ופרמטרים שיעזרו לכם לבחור את הטוב והמתאים לכם ביותר.

משטחי צלייה מקצועיים

ציוד חיוני לסוגים רבים של מסעדות הינו משטח צלייה רחב ואיכותי. לא ננסה ולא נתיימר ללמד אתכם איך צולים המבורגר או כיצד מכינים פילה טונה מצוין, אולם כן נוכל לתת כמה דגשים על בחירה מיטבית של משטחי צלייה. משטחים שניצבים על דלפק המסעדה יכולים להיות עשויים כרום או ברזל יצוק. כך או כך, שימו לב לרוחב המשטח ולמידותיו הכלליות. זאת ועוד, שימו לב למשקלו, שכן הוא עשוי להיות מתקן כבד שזקוק לתמיכה מספקת. משטחים מובחרים יכולים להגיע לטווח טמפרטורה די רחב, למשל בין 150 ל-300 מעלות. עדיף לבחור פתרון ידידותי לשימוש ובהספק הרצוי לכם.

הפתרון האידיאלי לצליית עופות

אם במסעדה שלכם מרבים להגיש עופות צלויים, ישנו פתרון אידיאלי לצליית עופות בכמות גדולה בו זמנית. תנורי גז ייעודיים בעלי כמה שיפודים יכולים לאפשר הכנה של עשרות עופות בעת ובעונה אחת. על מנת לבחור את הפתרון הטוב ביותר העדיפו יצרן מוביל. עדיף תנור נירוסטה קל לניקוי ועם יכולת שליטה בעוצמת החימום, באזורים השונים של התנור. מומלץ לבחור תנור בעל דלת זכוכית, שמאפשרת לראות בכל רגע את מידת העשייה.

ציוד להכנת פסטה

במסעות איטלקיות שבהן רוצים להכין פסטה איכותית תוצרת בית נדרש ציוד מתאים. מכשיר ייעודי לבישול פסטה משיג תוצאות מעולה. ניתן לשלב בהכנה ציוד כגון מעלית אוטומטית לפסטה וכן סלסילות ייעודיות. בבחירת מכשיר בישול פסטה התרשמו היטב מההספק של המכשיר ומידותיו. בדקו מהי התכולה שלו בליטרים, על מנת שתוכלו לאפשר הכנה מיטבית ומהירה של כמות הפסטה הנדרשת במסעדה.

ציוד לחימום ווק

דרך מודרנית ויעילה ביותר לחימום בשיטת הווק ובכלי בישול מודרניים הינה בעזרת משטחי אינדוקציה. משטחים ייעודיים למסעדות יכולים להגיע במידות קומפקטיות או גדולות במיוחד. ציוד מהסוג הזה קל לניקוי, לתחזוקה ולתפעול.

ציוד לחיתוך ולהכנת צ'יפס

ציוד לטיגון עמוק מאפשר הכנה של צ'יפס ומאכלים מטוגנים אחרים, בצורה מהירה ומקצועית גם יחד. שימו לב כי צ'יפסר גז רגיל, שיכול להכיל 7 ליטרים, איננו האפשרות היחידה. אם אתם צריכים כמות גדולה של מנות הגשה מטוגנות בעת ובעונה אחת, ניתן להיעזר בצ'יפסר כפול, להכנה כפולה. שימו לב גם כי הסלסלה מקורית, עמידה בשמן רותח ונוחה לשליפה ולתפעול. אם במסעדה אתם לא רוכשים צ'יפס מוכן אלא רוצים לבצע חיתוך עצמי, ניתן להיעזר בציוד מקצועי לחיתוך תפוחי האדמה. חיתוך ספירלה מהיר מאפשר להכין כמות גדולה באופן אסתטי ויעיל.

משטחי עבודה למסעדות

ציוד חיוני להכנת חומרי גלם שונים ולתפקוד שוטף במטבח המסעדה או במטבח המוסדי הינו הדלפק או משטח העבודה. עדיף תמיד לבחור דלפק מקצועי ועמיד ביותר, שיוכל לשרת את עובדי המטבח,  הטבחים או השף, על הצד הטוב ביותר. אם במסעדה ישנה פעילות בסגנון שירות עצמי, ניתן להעמיד דלפקים ייעודיים לצורך כך.

ציוד הכנת קרח

להגשת שתייה קרה, קוקטיילים קפואים וכדומה, נדרשת המסעדה להוסיף קרח שלם או כתוש. מכונות ליצור קוביות קרח או לאחסון קרח מוכן יאפשרו להגיש את המשקאות הללו בכל עת. שימו לב שקיימות מכונות שמייצרות קוביות קרח רגילות ומכונות מסוג אחד יכולות להפיק פתיתי קרח או שבבים. מכונות תעשייתיות מסוגלות לייצר בין עשרות לבין מאות קילוגרמים של קרח.


אקסטרה סוכנות דיגיטל
Call Now Button